תקנון היבואן

מידע - אחריות - תנאים

מדיניות החלפה או החזרת מוצרים

ניתן להחזיר מוצרים תוך 14 יומים מתאריך הקניה בלבד, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, בצירוף הוכחת קניה

החזר כספי ינתן עד 72 שעות ממועד הרכישה

החזר כספי יינתן רק אם עלות המוצר מעל ל- 50₪ בניכוי דמי ביטול בגובה %5 מעלות המוצר.

אם יבחר הלקוח לקבל שובר זיכוי במקום ההחזר הכספי, לא יחיוב בדמי ביטול. ויקבל שובר זיכוי למימוש בחנויות החברה על מלא הסכום

. • בהחזרת מוצר שעלותו פחות מ- 50 ₪יינתן שובר זיכוי בלבד

. • בביטול עסקאות בכרטיסי אשראי – תגבה עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של 5.2 %נוספים לדמי הביטול לעיל

אין זכות החזרה על מוצרים שנעשה בהם שימוש, על מוצרי מזון, שבבי עץ ומוצרים שנפגמו ע"י הלקוח

לא ניתן להחזיר מיכלי גז

לא ניתן להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שנעשה בהם שימוש ו/או שיוצרו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות ו/או מוצרים שאריזתם נפתחה ושלא ניתן לארזם בשנית

במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלחה, לא יינתן החזר על עלות ההובלה וההרכבה

במידה ומוצר כבר הורכב לטובת הלקוח, לקוח יחוייב בעלות ההרכבה

במידה ויש צורך לבצע משלוח חוזר מבית הלקוח, הלקוח יחוייב בעלות המשלוח הנוסף

במידה וביקש הלקוח כי טובין שהזמין יסופקו לו במועד מאוחר משלושה חודשים ממועד העסקה ,לא תחול זכות הביטול אם ביקש הלקוח לבטל את העסקה לאחר מועד האספקה המקורי

במידה וניתנו לצרכן במתנה מכל גוף או אדם מוצרים של חברת די אנד אס בע"מ, לא יוכל הצרכן לקבל החזר כספי בגין המתנה. אופן החזרת התמורה

  • החזרת התמורה בניכוי דמי הביטול תיעשה בסמוך למועד ביטול העסקה בכפוף להחזרת המוצר כאמור לעיל ולא יאוחר מעשרה ימי עסקים ותיעשה בהתאם לאופן בו נעשה התשלום בגין הרכישה. אם נעשה התשלום במזומן, השבת התמורה בניכוי דמי ביטול, תיעשה במזומן או בשיק תוך עשרה ימי עסקים ממועד ביטול העסקה

. • היה התשלום בשיק- תוחזר התמורה בניכוי דמי ביטול ורק לאחר שנפרע השיק במלואו. דמי הביטול ישולמו על ידי הלקוח במזומן או בכרטיס אשראי במועד החזרת התמורה ללקוח. במידה ובוצע התשלום באמצעות כרטיס אשראי, יבוטל החיוב על ידי החברה בפניה לחברת סליקת האשראי. ביטול העסקה בניכוי דמי הביטול.

  • החזרת התמורה (החזר כספי) תתאפשר בסניף הראשי של החברה בכתובת: שנקר 14 קרית אריה – פתח תקווה. מקום החזרת המוצר
  • ניתן להחזיר את המוצר בסניף בו הוא נרכש ו/או בסניף הראשי של החברה בלבד. מדיניות החלפת מוצרים
  • מוצר יוחלף תוך 14 יום מתאריך הקניה, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש בצירוף אישור החלפה או חשבונית קניה. אמצעי תשלום
  • אין כפל מבצעים והנחות. התשלום באמצעות מזומן או כרטיסי אשראי בלבד.
  • זיכוי שלא הוגבל בזמן, ניתן למימוש בכל מועד. זיכוי שהוגבל בזמן, יהיה ניתן למימוש במשך 12 חודשים מיום הנפקתו בלבד. מכירת סכינים
  • מכירת סכינים מגיל 18 ומעלה בלבד, עם הצגת תעודת זהות

שמירת זכויות

  • הרשת שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות את תקנון החלפת ו/או החזרת המוצרים בכל עת שתמצא לנכון

מדיניות החלפת ו/או החזרת מוצרים זו נוסחה בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועדת לנשים וגברים כאחד

בכל שאלה נוספת יש לפנות לשירות הלקוחות במספר 0508489978.

תנאי אחריות

אחריות מרצון של WEBER

חברת WEBER  מבטיחה לרוכש אחד ממוצריה ( או במקרה של מתנה או קידום מכירות, לאדם שלמענו נרכש כמתנה או ניתן כקידום מכירות), שהמוצר נטול פגמים בחומר ובעבודה לתקופה/ות הזמן המפורטות להלן (כל מוצר לפי הכתב אחריות שלו ) אם הורכב והופעל בהתאם למדריך למשתמש. ( המדריך למשתמש מופיע בכתובת הבאה WWW.WEBER.CO.IL  / בחוברת הוראות שמגיע עם המוצר  ) בתנאי שימוש ותחזוקה רגילים של משק בית של משפחה אחת, WEBER מסכימה לתקן או להחליף חלקים פגומים במסגרת תקופת האחריות ובמגבלות תקופת הזמן המקובלות מלבד ההגבלות וההחרגות המצוינות להלן. עד כמה שתקופת החוק מתיר, אחריות זו מוארכת אך ורק לרוכש המקורי, מלבד במקרים של מתנות או פרטי  קידום מכירות כפי שצוין לעיל.

אחריות מרצון – היא אחריות 

מחויבות הבעלים בכפוף לאחריות זו.

כדי לוודא כיסוי מלא של האחריות, חשוב לרשום (אך לא חובה) את המוצר WEBER שלכם באתר WWW.WEBER.CO.IL . נא לשמור גם על הקבלה / החשבונית המקורית כי WEBER רשאית לדרוש הוכחה סבירה של תאריך הרכישה. רישום מוצר הWEBER  שלכם מאשר את כיסוי האחריות ומספק קשר ישיר בניכם לבין WEBER במקרה שנצטרך לפנות אליכם.

האחריות לעיל חלה רק אם הבעלים מטפל בצורה הולמת במוצר WEBER על ידי מילוי אחר כל הוראות ההרכבה, הוראות השימוש והתחזוקה המונעת כפי שמותווה במדריך למשתמש, אלא אם הבעלים יכול להוכיח שהפגם או התקלה אינן נובעים מאי ציות למחויבויות לעיל. אם אתם מתגוררים בקרבת החוף או אם המוצר מונח בקרבת בריכה, הטיפול בו כולל רחיצה ושטיפה של החלק החיצוני לעיתים קרובות כפי שמצוין במדריך למשתמש.

טיפול באחריות/ החרגת אחריות

אם יש לדעתכם חלק המכוסה על ידי האחריות , נא לפנות לשירות הלקוחות של WEBER ישראל במספר 050-8489978. לאחר בדיקה יוחלט האם לתקן או לתת חלק חדש או להחליף חלק פגום המכוסה ע"י אחריות זו. במקרה שאי אפשר לבצע תיקון או החלפה WEBER עשויה לבקש מכם להחזיר חלקים לבדיקה.

אחריות זו תבוטל אם יש נזק , פחת, שינוי צבע, ו/או חלודה שלגביהם אין WEBER  אחראית אם נגרמו ע"י :

  • פגיעה ,שימוש לא נכון, שינויים, ונדליזם, יישום שגוי, הזנחה , הרכבה או התקנה לא נכונות ואי ביצוע תחזוקה שוטפת ( כגון, אי החלפת תבנית השומנים בתבנית מקורית כל כמה שימושים, ואי ניקוי אחת לחודש את כל החלקים בגריל. ) 
  • חרקים (כגון עכבישים) ומכרסמים (כגון סנאים) , כולל אך לא מוגבל לנזק לצינורות המבערים או לצינורות הגז.
  • חשיפה לאוויר מלוח ו/או למקורות כלור כגון בריכות שחיה/ספא וג'קוזי.
  • תנאי מזג קיצוניים כגון ברד, הוריקן, רעידות אדמה צונאמי או נחשולים, טורנאדו או סערות חזקות.
  • שימוש בווסת או צינור גז לא תיקנים (30 mabr )

שימוש ו/או התקנת חלקים במוצר WEBER שאינם חלקי WEBER מקוריים יבטלו את האחריות, ונזקים כלשהם שייגרמו בזאת לא יכוסו על ידי אחריות זו. כל שינוי בגריל הגז שאינו מאושר על ידי WEBER ובוצע על ידי טכנאי שירות מוסמך של WEBER  ומבוצע על ידי טכנאי שירות מוסמך של WEBER יבטל את האחריות.

 

 

הגבלת אחריות

מלבד האחריות וההתניות המפורטות בהצהרת אחריות זו, אין אחריות נוספת או הצהרות רצוניות לגבי האחריות הניתנת כאן מעבר לאחריות הסטטוטורית החלה על WEBER . הצהרת האחריות הנוכחית גם איננה מגבילה או מחריגה מקרים או תביעות שבהם יש ל- WEBER אחריות מחוייבת המוכתבת על ידי חוק.

לא  תינתן אחריות מעבר לתקופת הזמן התקפה לתנאי אחריות זו. אף אחריות נוספת הניתנת על ידי אדם כלשהו, כולל ספק או סוכן , בהתייחס לכל מוצר (כמו " אחריות מורחבת") לא תחייב את WEBER . הרפואה היחידה של אחריות זו היא תיקון או החלפה של החלק או המוצר.

בכל מקרה תחת אחריות מרצון זו הפיצוי מכל סוג שהוא לא יעלה על עלות הרכישה של מוצר WEBER.

אתם תשאו באחריות על סיכון ואחריות על אובדן , נזק או פגיעה לכם או לנכסכם ו/או לאחרים ורכושם שייגרמו כתוצאה משימוש לא נכון או לא נאות המוצר או אי מילוי הוראות שניתנו על ידי WEBER מדריך למשתמש.

חלקים ואביזרים המוחלפים תחת אחריות זו נושאים איתם אחריות רק למשך יתרת תקופת האחריות המקורית המוזכרת לעיל.

אחריות זו מתייחסת לשימוש של משק בית פרטי של משפחה אחת , ואינה מתייחסת למכשירי גריל של WEBER שבהם משתמשים במסגרות מסחריות , שיתופיות או מרובות משתתפים כמו מסעדות, בתי מלון , כפרי נופש או נכסים להשכרה.

WEBER עשויה לשנות מדי פעם את העיצוב של מוצריה. אך דבר הכלול באחריות זו לא ייחשב כמחויבות של WEBER לשלב שינויים אלו בעיצוב במוצרים  שיוצרו בעבר , ושינויים אלו לא יחשבו כהודאה בכך שהעיצובים הקודמים היו פגומים.

תנאי הובלה והרכבה

הובלה ואספקה

תקנון הובלות ואספקות –

לאחר הזמנתך, הזמנתך תגיע אלינו לביצוע שילוח או העברה לאחד הסניפים (במידה ונבחר איסוף עצמי).
שילוח: זמן האספקה הוא עד 7 ימי עסקים (לא כולל יום שישי), אלא אם כן קיים אירוע אשר מחוץ לשליטתנו / עומסים באספקות או שינוים אחרים, כל מוצר מתעדכן לפי זמני ההספקה שלו לפי התנאים.
במידה ולא נוכל לעמוד בזמני האספקה המשוער בשל אירוע מחוץ לשליטתנו, ניצור איתך קשר עם תאריך צפוי לאספקה חדשה.
האספקה תושלם כאשר נספק את המוצרים לכתובת שנתת לנו.
איסוף עצמי: לאחר הזמנתך באתרינו ובחירת הסניף.
ההזמנה תישלח לסניף שבחרת משלוח המוצר לסניף יכול לקחת עד 10 ימי עסקים.
תנאי הספקה: אם הינך מתגורר בישוב אשר קיימת בעיית גישה אליו מטעמים ביטחוניים עומדת בפניך האפשרות לאסוף את המוצרים ממקום מרכזי בסמוך למקום מגוריך אשר יתואם עמך מראש.
זמן ההספקה יכול להשתנות לעד 14 ימי עסקים. במידה ומדובר בישוב מרוחק. צפונית מחדרה ודרומית מגדרה ובישובים מעבר לקו הירוק.
ההובלה אינה כוללת סבלות. במידה ויש צורך לעלות או לרדת מדרגות ואין אפשרות להשתמש במעלית תהיה תוספת תשלום ישירות למוביל.


• בכל שאלה נוספת יש לפנות לשירות הלקוחות במספר 050-848-9978.

הרכבה

מדיניות הרכבה
הרכבה משולמת בנפרד ועלותה 300 שקלים. אך אם נלקחת בנוסף להובלה עלותה 200 שקלים.
כאשר לוקחים גריל עם הרכבה והובלה ברוב המקרים הגריל מגיע לבית הלקוח כ- 90% מורכב ובבית הלקוח מתבצעות הרכבות אחרונות וחיבור לגז במידה וקיים.
בתום ההרכבה מתבצעת בדיקת תקינות לגריל והדרכה על שמירה וניקיון הגריל. אי עמידה בנאמר בהדרכה עלול לגרור להפסקת האחריות.